صفحات

اتوار، 28 فروری، 2016

138۔ عاشق تو وہ ہے جوکہ کہے اور سنے تری

کلام محمود صفحہ202

138۔ عاشق تو وہ ہے جوکہ کہے اور سنے تری


عاشق تو وہ ہے جوکہ کہے اور سنے تری
دنیا سے آنکھ پھیر کے مرضی کرے تری

جو کام تجھ سے لینا تھا وہ کام لے چکے
پرواہ رہ گئی ہے یہاں اب کسے تری

امیدِکامیابی وشغلِ سرودورقص
یہ بیل چڑھ سکے گی نہ ہرگزمنڈھے تری

ہو روحِ عشق تیری مرے دل میں جاگزیں
تصویر میری آنکھ میں آکر بسے تری

مٹ جائے میرا نام تو اس میں حرج نہیں
قائم جہاں میں عزت و شوکت رہے تری

میداں میں شیرِنرکی طرح لڑ کے جان دے
گردن کبھی نہ غیر کے آگے جھکے تری

دل مانگ ،جان مانگ کسے عذر ہے یہاں
منظور ہے ہمیشہ سے خاطر مجھے تری

نکلے گی وصل کی کوئی صورت کبھی ضرور
چاہت تجھے مری ہے تو چاہت مجھے تری

یکتا ہےتُو،تو میں بھی ہوں اک منفرد وجود
میرے سوا ہے آج محبت کسے تری

اخبار الفضل جلد 2 ۔ 31جولائی  1948ء۔ لاہور پاکستان

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں