صفحات

منگل، 29 مارچ، 2016

38۔ رَبِّ اِنِّی لِمَا اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیر فَقِیر

کلام طاہر ایڈیشن 2004صفحہ99۔100

38۔ رَبِّ اِنِّی لِمَا اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیر فَقِیر


حضرت موسیٰ علیہ السلام کی مشہور دعا رَبِّ اِنِّی لِمَا اَنزَلتَ اِلَیَّ مِن خَیر فَقِیر جو کس شان سے اور کتنے رنگوں میں پوری ہوئی۔اس کے متعلق یہ نظم ہے۔

اک برگد کی چھاؤں کے نیچے
اک مسافر پڑا تھا غم سے چور
کیسے کچھ عرض مدعا کرتا
اپنی حاجات کا بھی تھا نہ شعور

دل سے بس ایک ہی دعا اُٹھی

میں اسی کا فقیر ہوں آقا
تُو جو میرے لئے بھلا سمجھے
مجھے اے کاش! ہر کوئی تیرا
اور فقط تیرا ہی گدا سمجھے

یہی سینے سے التجا اُٹھی

میری جھولی میں کچھ نہیں مولا
پیٹ خالی ہے ، ہاتھ خالی ہے
زندگی کا سفر نبھانے کو
میں اکیلا ہوں ، ساتھ خالی ہے

دل تنہا سے یہ صدا اُٹھی

بے ٹھکانہ ہوں ، گھر نہیں اپنا
سر پہ چھت ہے ، نہ بام و در اپنا
گاؤں کی چمنیوں سے اُٹھتا ہے
گو دھواں ، وہ مگر نہیں اپنا

دل سے یہ شعلہ سا نوا اُٹھی

مصر جانے کو جی مچلتا ہے
پر اکیلا ہوں خوف کھاؤں گا
دست و بازو کوئی عطا کر دے
لوٹ کر تب وطن کو جاؤں گا

دل سے یہ مضطرب دعا اُٹھی


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں