صفحات

پیر، 16 مئی، 2016

56۔ عِشق و مُشک

 بخار دل صفحہ149۔151

56۔ عِشق و مُشک


مُحسِن جو میرا خاص ہو اوروں کا بِالعُموم
پھرکیوں نہ اُس سے عشق کی پوری کروں رُسوم

مشفق بھی تم، شفیق بھی تم، دلُربا بھی تُم
قُرباں میں پھر نہ کیوں ہوں، تَصَدُّق سے گُھوم گُھوم

کاٹیں اگر چُھری سے مِرا بند بند آپ
فُزْتُ وَ رَبِّ کَعْبَہ کہوں، ہاتھ چُوم چُوم

کرتا ہوں اک حسین کے ہاتھوں قَبول موت
خوشیوں سے شاد شاد مُسَرَّت سے جُھوم جُھوم

''ہر گز نہ میرد آنکہ دلش زندہ شد بعشق''
کو شُد شہید ۔و کرد بجانِ جہاں لزُوم

زندہ ست نامِ گنبدِ خِضرا زِ عشقِ یار
ؑؑنوبت زَنَد بہ گنبد افراسیاب بُوم
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

واجب ہے آفتابِ نبوت کا انتظار
گِرتے ہوں جب شہاب مُکَدَّر ہوں جب نُجوم

احمدؐ ''جری'' نے جملہ مذاہب کے پہلوان
اس طرح سے بھگائے کہ پسپا ہوا ہُجوم

دیکھا یہ ہم نے بزمِ مسیحا میں عمر بھر
آہ و بُکا کا شور تھا یا رَبَّنَا کی دُھوم

اک آگ سی لگا گیا بس رات1؎ رات میں
اُس یار کا قُدوم کہ تھا مَیمَنَت لُزوم

تُو ہِند میں بھی اُس کےلئے ہے دُعا میں سُست
جس پر دُرُود پڑھتے ہیں ابدالِ شام و رُوم

1؎ رات سے مراد حضرت مسیح موعودؑ کی لیلۃ القدر یعنی آپ کا زمانہ۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
دوزخ ہے ہجرِ یار تو دنیا ہے بے ثَبات
جنت ہے کوئے یار ۔ مِری اصل زاد بُوم

قُربانیوں کے جوش میں تَن کا نہیں ہے ہوش
کہتا ہے کوئی ہم کو جَہول اور کوئی ظَلوم

اَعدا کی مسجدوں سے نکل آئے خود ہی ہم
واں لَغو کچھ رُسُوم تھیں، یا وَقف کی رُقوم

ایمان و عشق دیکھ کہ ہیں جمع ایک جا
وہ ثلجِ قلب اگر ہے ۔ تو یہ آتِشِ سُموم

ساماں ہم اپنا لائے جو تُلنے کو حشر میں
کچھ ذِکر و فکرِ عشق تھا - کچھ درد ادر ہُموم

اُلفت کی برکتیں تھیں کہ صد گونہ بڑھ گئے
زُہاّد کے فُنون سے عُشّاق کے عُلوم

یا رَبّ مِری دُعائیں ہمیشہ قبول ہوں
اور حشر میں نہ کیجیو شرمندہ اور مَلُوم

آمین

الفضل 24مارچ1943ء


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں