صفحات

جمعرات، 9 جون، 2016

78۔ فُرقت کے پڑے ہم پہ جو اثرات نہ پوچھو

ہے دراز دستِ دعا مرا صفحہ245۔247

78۔ فُرقت کے پڑے ہم پہ جو اثرات نہ پوچھو


فُرقت کے پڑے ہم پہ جو اثرات نہ پوچھو
جو کہنے سے قاصر ہوں وہی بات نہ پوچھو

لمحوں کا حساب اچّھا ہے گر ہم سے نہ مانگو
کیسے ہیں کٹے ہجر کے لمحات نہ پوچھو

دِل ماہیءِ بے آب سا تڑپے ہے شب و روز
دِن کیسے کٹا، کیسے کٹی رات نہ پوچھو

ہجراں کے شب و روز ہیں صدیوں کو سمیٹے
اور اس پہ سوا یورشِ صدمات نہ پوچھو

ملنے کا مزا تب ہے مری جان یہ کہدو
جب چاہو مِلو وقتِ ملاقات نہ پوچھو

کچھ رکھ لو بھرم میرا ندامت سے بچا لو
یوں بزم میں مُجھ سے مری اوقات نہ پوچھو

سننا ہے تو مجھ سے ہی سُنو میری کہانی
غیروں سے مرے دِل کی حکایات نہ پوچھو

وہ تو مجھے بدنام کریں گے ہی بہر طور
تم میرے رقیبوں کے خیالات نہ پوچھو

لفظوں میں ادا ہو نہیں سکتیں
جو وقتِ ملاقات تھے جذبات نہ پوچھو

یہ کب ہوا ، کیسے ہوا ، کیونکر ہوا لوگو
اِس مرضِ محبّت کی شروعات نہ پوچھو

ہر بات تو کہنے کی نہیں ہوتی ہے یارو
وابستہ مری ذات سے ہر بات نہ پوچھو

چھوٹی سی یہ اک چیز جو سینے میں دھری ہے
آفت ہے یہ کیا ننّھی سی سوغات نہ پوچھو

اے چارہ گرو چھوڑو جو ادراک نہ ہووے
نہ تنگ کرو مجھ سے علامات نہ پوچھو

اِک جرمِ محبّت کے عوض اہلِ جنوں نے
آباد کئے کتنے حوالات نہ پوچھو

مر جائیں گے توہینِ محبت نہ کریں گے
کیا اہلِ وفا کی ہیں رسومات نہ پوچھو

ہم درد نصیبوں نے رہِ عشق و وفا میں
جھیلی ہے جو سنگینئ حالات نہ پوچھو

اسلاف جو ورثے میں ہمیں سونپ گئے ہیں
سب پیاری ہیں کیسی وہ روایات نہ پوچھو

آنگن میں مرے ذہن کے جو آ کے ہے اُتری
ہے کتنی حسیں یادوں کی بارات نہ پوچھو

وہ چاہے تو بے ساغرو مینا ہی پِلادے
یارو میرے ساقی کی کرامات نہ پوچھو

مجھ سے فِرومایہ پہ نظر لطف و کرم کی
اُس یارِ یگانہ کی عنایات نہ پوچھو

ہر بات مری تم نے ہی لکّھی تھی فرشتو
اب چھوڑ بھی دو اور حسابات نہ پوچھو

آنکھوں کے تو ساون کو سبھی دیکھ رہے ہیں
سینے میں ہے جو تندئ برسات نہ پوچھو

ہم سوئے حرم چل تو پڑے لیک بہر گام
رستے میں ملے کتنے خرابات نہ پوچھو

کلام صاحبزادی امۃالقدوس بیگم م صاحبہ سملہا اللہ


کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں